lamor
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lamor

lAMor

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مفيش حاجه اسمها حب

كاتب الموضوعرسالة
NoGaa

مفيش حاجه اسمها حب Empty
مُساهمةموضوع: مفيش حاجه اسمها حب   مفيش حاجه اسمها حب Icon_minitimeالخميس يوليو 05, 2007 5:25 pm

[color=red][size=18]بس الله الرحمن الرحيم

الموضوع الى هقوله ده ان عارف انى هسمع ردود ملهاش اى لزمه بس لازم اقوله علشان اى حد هيفكر يجرب يبقى لازم يفكر بدل المره مليون الحب ده شىء وهمى انا فكرت اكتر من مره فى غلق المنتدى ده او نشاطه يتغير بس لقيت ان لازم الكل يعرف او لازم كل واحد يعرف كل حاجه عن الحب ده الحب عمره مكان تعذيب مش قصدى ان كل الناس كده بس انا بتكلم عن تجربه حقيقيه عن نفسى كتير هيقولى مش معنى انك عشت قصه حب فاشله يبقى كل كده لا بس صدقونى صعب الواحد يلاقى الى تحبه وتديلو كل حاجه حلوه فى حياته بسهوله حرام كل واحد يحاول يعيش قصه ا حب وفقى الاخر تطلع وهم ده ممكن يعمل عقده نفسيه للواحد بس لازم الواحد ده يفكر الف مره قبل ميحب علشان انا مفكرتش فقى الاول مشيت وراء قلبى بس فى الاخر طلعت الخسران يبقى ليه من الاول يا جماعه بجد انا اكتشفت ان الحب ده اكبر وهم فى الدنيا او نادر جدا لما تلاقى الانسانه الى تفهم الحب ده ابو الحب على عايز يحب بعد كده بجد حرااااااااااام الى بيحصل دلوقتى صحيح الحب حلو بس ملوش معنى المهم انا نصحت وخلاص وما على الرسول الا البلاغ كل واحد يخلى باله من قلبه واوعى حد يرميه فى بير غويط ملوش اخر

NoGaaaaaaaaaaaaaaaaaa

مفيش حاجه اسمها حب
صفحة 1 من اصل 1